Da li kompanije treba da prate šta njihovi zaposleni pišu na LinkedIn-u? Može li jedna IT firma da sarađuje sa influenserima i da li visinu plate treba javno i transparentno komunicirati? Kako kreirati efikasan Employer Branding u 2021. godini i – kako ga meriti?
Odgovore na ova (i još neka) pitanja potražićemo 20. i 21. maja na Netokracijinoj online Employer Branding Belgrade konferenciji kada ćemo čuti i konkretne studije slučaja od predstavnika kompanija koje su uspešno pozicionirale sebe i svoju kulturu na tržištu rada i od eksperata koji su im u tome pomogli.
Šta vas očekuje na ovoj online konferenciji?
Početak predavanja i 20. i 21. maja zakazan je za 10h, a sam sadržaj možete pratiti preko Zoom-a ili putem live prenosa na Facebook-u. Ukoliko se odlučite za Zoom, neophodno je da prosledite svoju prijavu a mi vam možemo na email poslati link putem koga se možete uključiti u stream i postavljati pitanja na kraju sesija.
Bez daljeg odlaganja, evo i programa naše Employer Branding Belgrade konferencije:
20. maj
10:00 – Ko se u vašoj kompaniji bavi Employer Brandingom? (Katarina Šonjić – Kat on Coffee, Miloš Skokić -ŽIŠKA, Milena Rašić – Netokracija)
10:30 – Da li zaposleni predstavljaju kompaniju na LinkedInu? (Ana Mirković – Digital Communications Institute i Marko Mudrinić – Netokracija)
11:00 – Uskoro objavljujemo
21. maj
10:00 – Transparentno o platama u IT industriji – za i protiv (Nikola Mijailović – Joberty, Tamara Prodanović – HelloWorld.rs, Zoran Lazić – FatCat Coders)
10:30 – Uskoro objavljujemo
11:00 – Case study: Kako sarađivati sa influenserima za uspešan Employer Branding? (Dunja Funduk, PlayrixRS)
→ Prijavi se za Employer Branding konferenciju! ←
The post Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji appeared first on Netokracija.rs.