Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Home » Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Celokupna dosadašnja karijera Mihaila Ponjavića razvijala se u oblasti prodaje i tu se, kako i sam kaže, rodila njegova prva i prava profesionalna pasija – digitalni marketing. Ipak, uvek je osećao i profesionalnu naklonost ka televiziji kao medijskom formatu, a ta dva profesionalna izazova objedinjena su u novoj poziciji direktora prodaje u pomenutom medijskom gigantu na koju je stupio danas:

U Euronews-u se sve poklopilo – mogućnost primene svog mog prethodnog znanja i iskustva, nastavak saradnje sa godinama građenim tržišnim poznanstvima, ali i novi ciljevi koji su u skladu sa digitalnim i tehnološkim razvojem globalnog pa i lokalnog medijskog tržišta.

Negde sam siguran da će mi percepcija samog brenda Euronews u velikoj meri olakšati i put ka uspehu u ovoj misiji, s obzirom na originalan, svetski prepoznat sadržaj i pre svega jedno “brand safety” okruženje u kome ću se baviti svojim novim radnim zadacima.

Takođe, digitalizacija u prodaji TV formata, odnosno uspon Connected TV segmenta, jasan je pravac u kome će se svi kretati u godinama pred nama i to je putovanje na koje sam se odlučio da krenem bez dvoumljenja.

Kao što smo spomenuli, Mihailo je u Euronews-u upravo preuzeo funkciju Chief Revenue Officer, sa primarnim zadatkom monetizacije oglasnog prostora i implementacije oglasnih tehnologija i trendova u okviru Euronews platformi.

“To svakako podrazumeva da će prioritet biti na automatizaciji kupoprodajnog procesa, optimizaciji i dinamičkim pricing modelima u zavisnosti od ciljnih grupa koje se okupljaju oko Euronews sadržaja”, pojašnjava on i dodaje da nije tajna da se cela industrija i sav lokalni publishing sudara sa velikim izazovom prestanka podrške third party data u godini pred nama, a sa druge strane razvija i izuzetnu zavisnost od ekosistema poput Gugla i Fejsbuka.

U tom delu, dodaje on, su kao prodajni sektor videli svoju šansu i misiju – da formiraju nezavisnu infrastrukturu koja treba da pruži održivu podršku u finansiranju proizvodnje sadržaja sa tendencijom rasta iste, za šta imaju nesebičnu podršku Euronews grupe.

Lokalni digitalni mediji su ozbiljno shvatili izazove industrije po pitanju digitalizacije

Mihailo je poslednje dve i po godine proveo na poziciji direktora Superkartice i ističe da se u međuvremenu u medijskom biznisu promenilo to da mediji sada proživljavaju kontinuiranu digitalnu transformaciju koja je, kako ističe naš sagovornik, daleko ranije započela na našem tržištu u odnosu tek pokrenutu lavinu e-commerce revolucije prouzrokovane pandemijom:

Obe su diktirane promenom potrošačkih ili navika konzumiranja sadržaja, primenom inovacija, ali i medijskih zakona ili Zakona o zaštiti podataka ličnosti. Razvojem tehnologija u automatizaciji kupoprodajnog procesa, a ovde pre svega mislim na online okruženje, sama takozvana “martech” industrija je sada prepunjena kompanijama koje posreduju ili ponudom ili potražnjom za ciljnim grupama koje su predmet optimizovanih i targetiranih marketinških komunikacija, a slična eksplozija se trenutno na razvijenijim tržištima dešava u delu Addressable TV-a tj. Connected TV-a.

Sa jedne strane vidim da su neki lokalni digitalni mediji ozbiljno shvatili izazove industrije, i ušli u projekte mapiranja i identifikacije svojih korisnika. Sa druge strane vidim i jednu masovnu produkciju sličnog sadržaja koji se promoviše, razmenjuje i multiplicira na različite načine investicijom koja često ni ne prati ostvarene oglasne prihode. Količina tako generisanog online inventara koju ne prati adekvatna lokalna potražnja, dovodi u rizik nesrazmernog povećanja ponude sa različitim implikacijama, pre svega na zaradu od oglašavanja.

Za kraj, Mihailo nam je otkrio i kakvi su dalji planovi što se tiče tima koji će predvoditi u ovoj medijskoj kompaniji: “Ekonomska opravdanost je prvi KPI, u skladu sa rastom, razvojem i pozicioniranjem širiće se i samo odeljenje i mi verujemo da postoji atraktivna i adekvatna vrednost sadržaja koji ćemo monetizovati”, kaže on i ističe da im je u ovom trenutku fokus na angažovanju profesionalaca sa vidljivim i ostvarenim profesionalnim footprint-om u ovoj industriji, ali i mladih snaga koje svoju digitalnu ekspertizu trenutno naplaćuju na inostranim tržištima. “Meni će biti izuzetno zadovoljstvo da predvodim ovakav tim ispred brenda Euronews Serbia”, zaključuje on.


The post Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji appeared first on Netokracija.rs.

Trending

Other matches

      Hit enter to search or ESC to close