Ilija nam je na početku više govorio o tome na koji način je započeo svoju karijeru nekoga ko se bavi digitalnom prodajom i na koji način se profesionalno profilisao u ovom svetu. On nam je ispričao kako je njegov ulazak u digital počeo od organizovanja volontera na konferencijama, pa sve do ulaska u startap ekosistem, ali i koliko mu je, kao odskočna daska u IT zajednici, značio rad u agenciju Four Dots.
Kroz prisustvo u ovoj agenciji, Ilija je dosta naučio o data scraping-u i radu na SaaS alatima, što je na neki način oblikovalo njegov dalji karijerni put, koji je nastavio u pomenutom startapu Skylead. Upravo zato smo pričali o tome kako se danas, u doba digitala, postaje uspešan prodavac, kao i šta ljude motiviše da uđu u ovi industriju.
Pored toga na koji način Skylead funkcioniše i šta nudi krajnjim korisnicima kada je automatizacija sales procesa u pitanju, sa Ilijom smo imali priliku da razgovaramo o tome koliko je LinkedIn transformisao direktnu prodaju i način na koji danas prikupljamo lead-ove? Tom prilikom smo detaljnije objasnili kako izgledaju načini za generisanje lidova i šta u ovom slučaju podrazumevaju termini kao što su sales navigator, email outreach, šta su to LinkedIn skripte, engagement podovi i šta predstavlja Inbound marketing strategija na LinkedIn-u.
U jednom delu ove epizode, sa Ćosićem smo pričali i o značaju uloge content marketinga u oblasti prodaje IT proizvoda, s obzirom da sve više ljudi i timova ulaže u ovu oblast. Otuda smo se potrudili da detaljnije objasnimo formate content marketinga u službi privlačenja lidova i koliko su u ovom segmentu važni timovi za korisničku podršku kao i simbioza i saradnja prodajnog i marketing tima.
Kako se epizoda bližila kraju, naš sagovornik nam je detaljnije pričao o tehnikama prodaje, ali i varijantama prodajnih scenarija u kojem su uključeni termini discovery i demo pozivi, a koje bi svako ko se bavim ovim poslom, trebao da ima na umu. Ostanite do kraja kako biste saznali i to koji su sve alati i literature preporučljivi za bolju prodaju u svetu digitala.
Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify, Google Podcasts i… ma šta će vam više, realno?
The post Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić) appeared first on Netokracija.rs.