Pitajte.rs putem murala, animacija i tekstova pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Home » Pitajte.rs putem murala, animacija i tekstova pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup
author image by RootSec | 0 Comments | April 23, 2021

“Preduzećima je danas mnogo teže da se pozicioniraju na internetu jer je konkurencija najčešće već tamo, a potrebno je i uhvatiti korak sa drastično promenjenim navikama kupaca tokom poslednjih godinu dana”, navode predstavnici RNIDS-a. Kupac, dodaju oni, danas od sajta očekuje mnogo – ne samo da pronađe informacije o preduzeću, već i komunikaciju, podršku i opciju online kupovine.

Kako bi preduzetnicima pomogli u rešavanju tih izazova, pokrenut je projekat pitajte.rs koji nastoji da pomogne preduzećima i preduzetnicima da budu bolje informisani i da lakše donose odluke o uspostavljanju poslovnog online prisustva, a sve informacije biće dostupne na različitim RNIDS-ovim (veb-sajtovi, društvene mreže, Jutjub kanal itd) ali i drugim kanalima. Organizatori navode:

Putem videa, tekstova, animacija, infografika, audio materijala, ali i murala koji već krase zidove habova, prostora za saradnju i fakulteta, svi koji se upuštaju u internet avanturu naći će odgovore na svoja pitanja, ali i imati priliku da pitaju o svemu što ih zanima o domenima i poslovanju na internetu. A postoji li bolji sagovornik na temu domena i sajtova od registra domena?

Inače, kreativni koncept projekta osmislio je Lazar Džamić, kreativni strateg, predavač na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikaciju u Beogradu (FMK) i na Business School Lausanne (BSL), bivši Head of Brand Planning u Google-ovom kreativnom think tank-u ZOO u Londonu.

Fokus projekta stavljen je na .rs domen

Infografik kao mural, odnosno mural na kom je naslikan infografik, jedan je od kanala komunikacije za koji su se odlučili RNIDS i Lazar Džamić prilikom realizacije pomenutog projekta. Oni objašnjavaju:

Infografik je popularan digitalni format koji se retko koristi u ‘tradicionalnoj’ marketing komunikaciji. Preuzet sa interneta može biti odštampan ili sačuvan. Retko kada se, međutim, može videti oslikan kao mural. Mural je trajan podsetnik, za razliku od letka ili lifleta, za razliku od zatvorene stranice na internetu. Na taj način informacije koje prenosi videće svako ko poseti određeni prostor, ne mora da poseti sajt, niti da uzme štampani materijal u ruke. Bukvalno je stalno pred očima svih u tom prostoru.

Takav mural, koji objašnjava osam prednosti korišćenja .rs domena, naslikan je u prostoru Impact Hub-a kao podsetnik mladim preduzetnicima odakle početi pri poslovanju na internetu. Organizatori ističu i da je plan da se mural implementira i u drugim habovima širom Srbije, a jedan od prvih partnera u projektu je bio i Fakultet za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), koji je infografički mural postavio u svojoj glavnoj sali sa radnim stanicama koje se koriste u nastavi digitalnog marketinga i medija.

Fokus projekta stavljen je na .rs domen iz dva razloga: Google preferira .rs domen u pretraživanjima u odnosu na bilo koji drugi domen, ukoliko se pretraživanje radi iz Srbije i zato što nema ozbiljnog e-commerce biznisa bez veb-sajta, čak i u vreme društvenih mreža, za šta je potreban domen – što opet dovodi do .rs.


The post Pitajte.rs putem murala, animacija i tekstova pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup appeared first on Netokracija.rs.

Trending

Other matches

      Hit enter to search or ESC to close