Kako razvijati video igre za 40+ miliona korisnika? (gost Nemanja Divjak)

Home » Kako razvijati video igre za 40+ miliona korisnika? (gost Nemanja Divjak)
author image by RootSec | 0 Comments | March 25, 2021

Svoje bogato preduzetničko iskustvo i prisustvo na Internetu još od malih nogu, Nemanja je vremenom iskoristio da sa bratom pokrene startap Fliiby, još 2007. godine. Nekoliko godina kasnije svoju karijeru u svetu startapa proširio je kao suosnivač startapa Publit.io i game dev studija Tummy Games. Sa njim smo razgovarali o ulasku u svet industrije razvoja igara, kao i na koje izazove su on i njegov tim nailazili tokom razvoja proizvoda.

Govoreći o nastanku Tummy Games studija ali i igrama koje isti razvija, naš sagovornik nam je detaljnije približio i to kako izgleda njegov tim i sa kojim se sve izazovima suočavaju u kreativnom procesu razvoja jedne igre, njenog objavljivanja i saradnje sa izdavačima. Takođe smo se osvrnuli i na to kako je tim izlazio na kraj sa aktuelnom pandemijom i koliko je čitava zdravstvena kriza uticala na poslovanje samog studija.

Kada već pričamo o poslovanju ali i jednom veoma važnom segmentu u game dev industriji koji se tiče izdavača igara, Nemanja nam je otkrio i kako je došlo do saradnje sa gigantom hyper-casual igara, kompanijom Voodoo iz koje su odlučili da izdaju igru Tummy Games-a pod nazivom Volley Beans. Zahvaljujući toj saradnji, ovaj naslov je zabeležio milione preuzimanja globalno, postavši tako najuspešniji projekat ovog studija.

Kroz dalji tok priče, saznali smo da saradnja sa Voodoo-om nije jedina koju je studio ostvario i da je, između ostalog, usledila i saradnja sa kompanijom Apple koja se odlučila da po prvi put, ekskluzivno u okviru svog Arcade gaming servisa uvrsti jednu igru iz Tummy Games-a pod nazivom Farm It. Štaviše, imali smo priliku i da razgovaramo o tome kako izgleda poslovni model studija, pri čemu nam je Nemanja rekao se se igre monetizuju uz in-app purchase model ali i na osnovu reklama.

Pred sam kraj epizode, govorili smo o tome koliko je za industriju razvoja igara u Srbiji potrebno da postoji organizacija kao što je SGA, upravo zbog edukacije i povezivanja ljudi iz industrije ali i promocije game dev-a. Nemanja je, zaključivši ovu priču, dao i nekoliko korisnih saveta za sve one koji planiraju da uđu u svet razvoja video igra, otkrivši nam pored toga i naredne planove za Tummy Games, posebno kada je reč o razvoju novih naslova, saradnji sa Eplom, mogućem širenju tima i poslovnom prevazilaženju krize izazvane pandemijom.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?


The post Kako razvijati video igre za 40+ miliona korisnika? (gost Nemanja Divjak) appeared first on Netokracija.rs.

Trending

Other matches

      Hit enter to search or ESC to close